Thursday, 27 September 2012

Szept. 27. Csütörtök, 5. hét, 32. nap

Ma kajában annyira nem jeleskedtem, úgy is mondhatnánk, hogy szagot kaptam. A kozmetikus mellett van az indiai takeway és mikor végeztem a spray tannel (megint szép barna lettem:)), az orrom becsalt hozzájuk és vettem egy adag veg pakorát. Ez ilyen zöldség fasírt. Nem a legegészségesebb, de még mindig ez az egyik legjobb felhozatal, jó kis curry-s, nagyon fincsi:)

Reggeli:

  • 50gr. zabkása 120ml szójatejjel főzve és 5gr. kakaóporral
Tízórai:
  • fél adag protein vízzel
  • egy alma
  • 4 roppanós rozskenyér
Ebéd:
  • kuszkusz
  • heringfilé
Uzsonna:
  • egy alma
  • 4 roppanós kenyérke
  • 150gr. cottage cheese
Vacsora:
  • veg pakora
EDZÉS:

I.
-20 perc elliptic trainer

II.
  1. -assisted door pull up (ajtóba kapaszkodva húzódzkodás)
          -let me ins (kilincsbe kapaszkodva húzódzkodás)
  1. -let me ins
         - towel curls (törölközős bicepsz-régebben raktam már képet róla)
  1. -let me ups/reverse grip, straight legs (két szék közt seprűnyeles húzódzkodás, kezek vállszélességben, lábak nyújtva)
          -let me ins/palms up (kilincses, kézfej fent)

Ezek voltak, szünetekben hasprés, plank, miegymás. Ez a legnehezebb nekem, a let me ins főleg. Azt annyira nem is szeretem, pedig jól megdolgoztat. A let me ups még jobban, de azt szeretem:)

Edzés után:
  • fél adag protein vízzel
  • egy narancs
És legyen túró vagy ne legyen?? Lennie kell, késő lesz még alvás és ma amúgy is elég gyenge volt a fehérje bevitelem.

Egész jó kis nap, habár reggel elég lustácska voltam, de utána összeszedtem magam és megcsináltam mindent, ami el volt tervezve. Még talán kicsit többet is:)

No comments:

Post a Comment