Friday, 28 September 2012

Szept. 28. Péntek, 5. hét, 33. nap

Ez a mai nap elég lazsálósra sikeredett. Volt munkám, de nem kellett rohanni, nem is rohantam, délután meg tudtam csinálni a saját dolgaimat (elmaradt e-mailekre válasz, hazatelegrácsoltam a családhoz etc.). És a délutánom meg elég nassolósra sikeredett, de csak ropi kenyeret és almát falatoztam. Utána belustultam nagyon, még edzeni sem akartam, de megembereltem magam, mert ma van időm és ki tudja, hogy holnap lesz-e.

EDZÉS:

0. extra bemelegítés


  •  13 lépcsőfokon le-fel futás 10x


I.  50:10 - 3kör

  • helyben futás
  • burpee
  • jumping jack
  • mountin climber
II. Core - supersets
  • v-ups(hanyatfekvés, kezek törzsmellett-felülés és láb felhúzás, kézzel bokát érint) - russian twist
  • supermans (hasonfekve kezek előrenyújtva, láb és kar egyszerre emel) - swimmer
  • hanging leg lift (a húzódzkodón páros láb emelés) - leg lifts
Szünetekben "székes popsiztam". 
Ez egy elég könnyű edzés, ezért raktam be az elejére a BR-es motívumot:)

El is felejtettem mondani, hogy itt volt szerdán Shaz (a feketeszemű haver:)) és újságolta, hogy haverjával elkezdtek újra tai boxot oktatni. Én meg felháborodtam, hogy engem miért nem tanít???? Mondta, hogy még csak állóképességi meg erőnléti gyakorlatokat csinálnak, de ha akarom, engem is tréningel. Csinálnom kellett 10 fekvőt meg 50 helyben futást magastérdemeléssel, 2 kör. Simán ment, mert miért ne:), ő meg elképedve, hogy nem gondolta, hogy bírom. Kérdeztem tőle, hogy szerinte mi a francot szoktam csinálni edzés képp? Majd utána csak annyit mondtam neki, hogy Catch me! ééééésssss FELMENTEM KEZENÁLLÁSBA!!!! Ok, meg kellett tartania a lábam, hogy ne boruljak el, de ment, mint 18 évvel ezelőtt. Kétszer is! Utána meg örömtáncot jártam :):).Apró örömök:) 
Na megyek, kanalazok még egy kis túrót, aztán pihi. 

No comments:

Post a Comment