Sunday, 2 September 2012

Szept. 2.,Vasárnap, 1- hét, 7. nap, mini futás + Legs/Core

Szóval az úgy volt, hogy olyan szépen sütött a nap és nem akartam elszalasztani egy ilyen lehetőséget, de még hátra volt egy nap a könyvből így öltözködés közben összeállt a fejemben a mai "edzésterv":).

Futás: 3,2km

Legs/Core

1. side lunges
2. one legged romanian dead lifts
3. squats-3seconds pause at bottom
4. side crunches

Minden gyakorlatot most csak 5 percen keresztül. A végén egy kis vádli majd egy jóóóó kis nyújtás. Nagyon jól esett és örülök, hogy futni is voltam és a könyv szerinti edzéstervet is megcsináltam.

A hetem összefoglalva:


  • Hétfő: push and pulls + has
  • Kedd:  legs/Core
  • Szerda: pihi
  • Csütörtök: 7km futás
  • Péntek: push and pulls + 20 perc elliptic trainer
  • Szombat: 5.9km futás
  • Vasárnap: 3.2km futás + legs/core
Ahhoz képest, hogy mennyi melóm volt elég jó kis hetet sikerült összehoznom.

Megjegyzés a kajával kapcsolatban. Nekem kell a szénhidrát(persze a jó fajtából). Hiába eszem tele magam zöldségekkel, dugig van a hasam, még sincs energiám. Ma is ez történt. Délben ettem tojást meg zöldséget meg pici babot, reggelire ugye a zabkása, délelőtt natúrjoghurt gyümölccsel meg délután is, 3-ra nem maradt erőm. Álmos lettem, fáradt. Gyorsba csináltam lepényt tk. lisztből, raktam bele pár szelet csirkemell sonkát meg paradicsomot és fél óra múlva, mint akit kettévágtak! Pörögtem, mint állat, befejztem az elmaradt melót, még az udvaron is összesepregettem, tök vidám lettem. És az edzés is rohadt jól ment. Hiába csinálom úgy ahogy a "nagy könyvben" meg van írva, nekem úgy nem megy. Holnap veszek is barnarizst és az ebédem mellé enni fogok, mert ez így nem állapot:) Tényleg igaz, hogy minden ember más, és saját magunkon kell kitapasztalni, hogy mi jó nekünk. 

Azért most picit fáradt vagyok, de nem vészes, habár nem hiszem, hogy ma már vasalni fogok, majd holnap reggel. Úgyis megvár (sajnos:(). 
Holnapra pihi napot tervezek, mert mennem kell pár helyre, meg melóm is lesz rendesen és nem fog az edzés beleférni, de sebaj, még hátra van utána 6 nap, azt végig lehet nyomni:)

Tudtátok?:)

Időjárás vagy inkább esőjárás
Skócia időjárását (vagy inkább esőjárását) a „változatos” szó írja le a legjobban. Kis távolságokon is hatalmas változásokat vehetünk észre az időjárásban, és egy napsütéses napot gyakran követ esős. Bár az ország eléri a Sarkkört, a Golf-áram szelei miatt a hőmérséklet enyhe, bár ez is szubjektív megítélés kérdése. A Felföldön bármikor szélsőséges időjárással kerülhetünk szembe. A keleti part hűvös és száraz, a téli hőmérséklet ritkán esik fagypont alá (de vigyázzunk az Északi-tenger csontszaggatóan hideg szelére)-na nem mondja?:). A nyugati part enyhébb és nedvesebb, a nyári középhőmérséklet 19°C (66°F). A május és a június a legszárazabb hónap, a július és az augusztus a legmelegebb. Nyáron, az északi vidékeken alig nyugszik le a nap, télen viszont ritkán kel fel.



No comments:

Post a Comment