Wednesday, 5 September 2012

Szept. 5.,Szerda, 2. hét, 10. nap, futás

Tegnap "beadtam" a felmondásom. Azért idézőjeles, mert 1. telefonon történ, 2. már pedzegettem régebben is, de tegnap lett fix a dátum. November 4. lesz itt az utolsó munkanapom, aztán költözök innen 100km-re, közelebb a kedveshez. Nem mondom, izgulok, melót találni meg lakást, de hiszek benne, hogy minden jól fog alakulni!!! Bevonzom:)

Ma volt 5,8km futás, utána meg 13 lépcsőfokon futottam le-fel 10x. Jó volt:)

Tegnap visszaköltöztem a szobámba. Ne tudjátok meg milyen jó érzés volt 4 hét után végre ágyban aludni,nem a földön, a matracon.

Jaaa, és ma futás közben a "proteines srác" megismert. Májusban találkoztunk egyszer, akkor még az üzletükben vettem a proteint, most már netről rendelem http://www.vitamin-shop.co.uk/. Ez a srác egyébként Vitamin-Shop Expert, Master of Physical Education. Még meg van a névjegykártyája. Mikor bent voltam az üzletben tök jól elbeszélgettünk, sport, kaja meg ilyenek. És mondta, hogy sokat tudok és jól, és csináljam, amit csinálok, jól nézek ki. Vajon most mit gondolt? Jobban nézek már ki? :D

Közben sms kedvestől, hogy mit szólnék, ha átjönne. Hát szóhoz sem jutok:), nem igazán számítottam a látogatására, de jöjjön csak jöjjön, legalább oda tudom neki  adni az edzős kesztyűt, amit vettem neki, mivel a múltkor megirigyelte az enyémet:)

Megyek is készülődök, széppé varázsolom magam:)

No comments:

Post a Comment