Friday, 7 September 2012

Szept. 7.,péntek, 2. hét, 12. nap

Ma olyan-de-olyan lusta voltam, teljes ellentéte a tegnapi pörgésemnek. Munkám is alig volt, azt is csak ímmel-ámmal csináltam. Délután beszaladt kedvesem egy kávéra, meg odaadtam neki a sütit, meg a csirkét. Remélem ízleni fog neki.:)
Először egy pihi napot akartam, de aztán meggondoltam magam. Ez lett belőle:

I.
Tabata timer: 50/10, 3 kör

1. jumping jack
2. guggolásból hátra ugrás, terpesz, zár, vissza guggolásba
3. guggolásból felugrás
4. "flasdances" helyben futás

II.

1. push ups, hand elevated on platform
2. let me ins
3. seated dips
4. let me ups

Minden gyakorlatot 4 percen keresztül, szünetekkel.

III.

1. felülés 20
2. russian twist 20
3. páros lábemelés 20

2 kör

42 perc.

Amúgy azon gondolkodtam, hogy én vonzom a bajt, vagy én magam vagyok-e a baj? Nemtom....

3 comments:

  1. ez hányadik oldal a könyvben? hadd lássam, mi az a let me up :D mi a baj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A let me up 87. oldal,de ahogy mi ismerjük ez a két szék között seprűnyels baszakodás:D
      Nincs semmi baj, csak velem annyi minden történik egy nap alatt, hogy mással egy hét alatt sem:) És mindig van valami gubanc. De megoldom, nincs akadály:)

      Delete
  2. Áh, a gépemre lett letöltve és nem az adathordozómra... na majd vasárnap megnézem, ha nem felejtem el, addig is eszembe jutott, hogy kérdeztem erről, nyújtott-e a lábad, visszakeresem, hol is volt, mert megfeledkeztem róla.

    ReplyDelete