Saturday, 8 September 2012

Szept. 8., Szombat, 2. hét, 13. nap, E.T.

Na nem alienekkel találkoztam,hanem csak az elliptic traineremmel volt ma egy randim.

45 perc + bemelegítés, nyújtás(ez nálam kb. 15 perc)

I.
10 perc bemelegítés hármas fokozaton

II.
5 perc gyors tempó négyes fokozaton
2 perc lassabb hatos fokozaton
    3kör

III.
3 perc gyors tempó hatoson hátrafele
2 perc lassan nyolcason hátrafele
    2kör

IV.
4 perc levezetés

Jó kis edzés kerekedett belőle, ömlött rólam a víz, pedig az ablak nyitva, meg nincs is meleg itt.

Ma egész nap pörögtem, dolgoztam, negyed 6ra végeztem. Közben sütöttem egy kisméretű tepsi sütit megint, mert szomszédom lenyírta a sövényemet. Neki adtam több, mint felét, a többi meg lesz nekem és kedvesnek holnap reggelire. Csináltam drágámnak kuszkusz salátát, életemben először, szerintem fincsi, habár én csak pár falatot ettem belőle,míg kóstolgattam. Remélem ízleni fog neki.
Amúgy fáradt vagyok. Még mindig nagy a hajtás itt nálam, de egyszer csak vége lesz, nem? Ha más nem, november 4-én. Már alig várom. Szeretem én ezt a melót, de nem itt. Ebből a vendégházból már elég volt....

Tök jó lenne, ha találnék egy olyan melót, ami fix munkaidős, heti legalább 1 szabadnap, és lenne szép kis kecóm és többet találkoznék az én drágámmal. Hmmmm, ha nagyon akarom, akkor sikerülni fog! Szurkoljatok nekem, please:)!!!!!

No comments:

Post a Comment