Sunday, 9 September 2012

Szept. 9., Vasárnap, 2. hét, 14. nap, pihi

Ma nem edzettem, semmit és a kajára sem figyeltem oda. Déltől fájt a fejem, migrén, és ez sajnos nálam van, hogy napokig eltart.

Letelt az új edzéstervem basic programjának első két hete. A második hét már jóval könnyebben ment, mint az első, habár a karom és a vállam nincs olyan erős, mint a lábam. Kedves szerint már ennyi idő után is látszik rajtam a változás, formásabb lettem szerinte. Szerintem ő is:) Habár én mást is edzek mellette, nekem szükségem van az ugrálásra, futásra is.

A heti edzésemmel meg vagyok elégedve, még ha csak ötöt is sikerült összehoznom, beleadtam mindbe apait -anyait:)

H: pihi
K: 12perces BR + push/pull
Sz: 5,8km futás + lépcsőzés
Cs: legs/core + vádli és has
P: 12 perc BR + push/pull + has
Sz: 45 perc elliptic trainer
V:  pihi

A könyv szerinti edzéstervből egy legs/core nap kimaradt, de helyette volt egy futásom, meg az E.T. meg a BR-es ugrálások is megdolgoztatták a lábam.

A héten 3 olyan éjszakám is volt, amikor alig aludtam, minden nap fullon volt a vendégház. Kellett ez a mai nap extra pihi. Egyébként most csak próbálom nyugtatgatni magam, mert azért van egy kis lelkifurim, hogy 2 szabadnapot adtam magamnak:)

No comments:

Post a Comment