Saturday, 29 September 2012

Szeptember 29. Szombat, 5. hét, 34. nap

A mai napom nem a diétáról és egészséges ételekről szólt. Vagyis kb. délután 2-ig igen, de utána megkívántam a gyömbéres kekszet és a lasagnát. Uzsira keksz lett, vacsira meg lesz lasagna, mert jön a kedves. Sőőőőőt, még desszertnek lesz tiramisu is:) És hogy miért? Mert ma ilyen hangulatban vagyok. Biztos közre játszik benne, hogy gethes vagyok, folyik az orrom meg krákogok. De csak a mai nap lesz ilyen, holnaptól vissza a régi kerékvágásba. De néha jó kirúgni a hámból, nem? :)
Azért edzettem, de nem akartam túl hajtani magam, habár megizzadtam rendesen.

EDZÉS:

I. extra bemelegítés

  • 10x 13 lépcsőfokon le fel szaladgálás
II. 4 kör
  • burpee 10x
  • ap splitter 5x
  • mountin climber 20x
  • dive bomber 5x
  • ugrálós kitörés 20x (10-10)
  • tricepsz nyújtás széken 10x

Ennyi volt. Közben egyszer rámjött a köhögés is, nem volt kellemes. Remélem ez csak valami gyors lefolyású hülyeség. Nincs rossz közérzetem egyébként, így bízok benne, hogy holnapra már jobban leszek. Habár akkor meg fáradtság lesz, mert nem hiszem, hogy sokat fogok aludni (bízok benne:)).

Remélem mindenkinek szépen telik a hétvégéje. Itt ragyogóan sütött a nap ma, de rohadt hideg van. Mai outfitem volt egy felső, rajta egy pulcsi, átmeneti kabát, sapka,sál, farmer, csizma:) Kesztyű csak azért nem, mert nem találtam:) És nem volt melegem egyáltalán. De az a jó, hogy itt ettől sokkal hidegebb már nem lesz. Habár nem tudom, hogy ahova költözök milyen az időjárás, de bízok benne, hogy ehhez hasonló. Hidegebb ne legyen, hiszen délebbre van Edinburgh-tól, akkor logikus, hogy melegebb van nem? Bár 100km nem hiszem, hogy sokat oszt-szoroz....


2 comments:

  1. Azért az a klíma sok mindentől függ, sajnos, nem csak a déliségétől, de reméljük, hogy nem fog annyit esni! :) Én ma a paleo mákos almás ország tortáját csináltam, persze kicsit visszavettem a zsírmennyiségből és nem kókuszolajjal vagy mivel, hanem sima vajjal volt, nameg véletlenül belecsurgott egy csomó méz.... de még így sem volt túl édes :D http://pocakpanna.blogspot.hu/2012/09/szabolcsi-almas-maktorta-paleositva.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ezt majd én is megcsinálom valamikor, úgy is van majd egy egész zacsi mákom, amit a lengyelektől vettem hirtelen nagy felindulásban:) Én amúgy azt mondom, hogy néha kell a kényeztetés és mivel mi tudjuk hol a határ (én már amikor:)),ennyi nem árt meg!:)

      Delete