Sunday, 30 September 2012

Szeptember 30. Vasárnap, 5. hét, 35. nap

Ma pihi, mert megint nem sok alvást sikerült összehoznom + még mindig taknyolok. Megint összeettem mindent, jó kajákból, nem sokat, falatokat, de sok félét. Paradicsom, túró, ropi kenyér, pici sajt. Lehet ma is átjön Dave, ha igen, akkor meg csinálok túrós csuszát.
Egyébként fogytam, bár a mérleg egy gramm fogyást sem mutat, de tegnap este a szoknyám csak azért nem esett le rólam, mert a csípőcsontomba megakadt:) Megállapítottuk pasimmal, hogy szálkásodtam, izmosodtam, ez főleg a karomon és a hasamon látszik és biztos azért nem mutat a mérleg változást, mert közben szedtem fel izmot. Aszonta észveszejtően nézek ki :):):) Szerintem ő is, egyre jobb teste van:D
Remélem holnapra elmúlik a takonykór....

No comments:

Post a Comment