Sunday, 14 October 2012

Amúgy

Olyan szar ez, hogy nem hogy a minőségen, de még a mennyiségen sem változtathatok,mióta lefogytam,mert egyből hízásnak indulok....Irigylem azokat a szerencsés lányokat, akik bármit megehetnek. For example barátnőm, aki súlyra, magasságra is megegyezik velem (sokszor néznek minket tesóknak:)), de ő simán eszik vajas fehér kenyeret szalámival, meg szalonnát sütnek, meg krumplis tésztás eszik és "edzésnek" annyit tesz, hogy hetente 2x helyben fut 20 percet....Én meg heti legalább 5x edzek, figyelek, mit eszek és most adtam magamnak pár hét "kimenőt" és máris rám jött majd másfél kiló. Régen, olyan 25 éves koromig én is ilyen voltam. Már azon is elgondolkodtam, hogy nem-e a pajzsmirigyemmel van gond. Mert volt vele (lehet még most is van), de nem kaptam semmi gyógyszert. Ez volt 2009-ben. Ha vége lesz ennek az egész költözés mizériának, akkor beregisztrálok majd a dokihoz és kérek egy vizsgálatot.
Amúgy happy sunday morning!:)

3 comments:

  1. Ismerős...
    Nővérem mindent összeehet, pl. nyaralásra is hozott 5 snickerst és az csak egy része volt a murinak :( Viszont rendszertelenül eszik és nem jó az állaga. Ez is egy szempont!

    Én sokszor csodálkoztam rá, milyen keveset eszek, mennyiz mozgok és képes vagyok hízni, ha nem figyelek oda. Pedig a több izomnak több kaja is kell. És akkor kiderült a bajom, és megkaptam a megoldást. Jelenleg is a fogyós mennyiségű diétán vagyok, amitől mások fogynak. Én a súlyomat tartottam vele, de a nasik miatt híztam. Néha állhatnak ilyesmik a dolgok mögött. Menj el és a biztonság kedvéért nézesd meg, hogy legalább megnyugodhassál!

    ReplyDelete
  2. Mármint... tudom, hogy itt ellentmondásos vagyok, de ahhoz képest eszek keveset, amit mások benyomnak a helytelen táplálkozással. Mert ha minőségi kaját eszek, akkor összességében kevés jön ki nagyon. Nem olyan ez, mint bedobni egy snicker-t és a fele ebédet, vagy egy normális ebédet. Jaj, remélem, érthető.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Értem én, nyugi:) Igen, sok minden függ a kaja minőségétől, mert hiában egyforma Kcal egy snickers meg egy darab csirkemell rizzsel (most csak hasra ütöttem), nem ugyanazt "adja". És igen, barátnőm hiába vékony, nincs rajta izom, bár azt mondta, neki nem is kell izom:):) Remélem nincs semmi bajom, csak hízékony vagyok. A fene vigye el....:)

      Delete