Monday, 1 October 2012

Okt. 1. Hétfő, 6. hét, 36 nap

Nem sikerült ma edzenem, habár nem tudom, hogy a négykézlábon való csiszolást annak lehet-e nevezni...jól elfáradtam benne, izzadtam is, de mégsem edzés azért na. Ma két helyen dolgoztam, buszoznom is kellett, mert persze, hogy a másik hely a város másik végében...még el is tévedtem. Holnap is ez lesz a felállás, de megpróbálok még reggel edzeni, mert tudom, hogy későn fogok hazaérni.
Kaja is egy érdekes szitu volt. Reggel ittam egy shaket, tízóraira megettem a tegnapi maradék túrós csuszát, ebédre egy tál zöldség leves 2 szelet ch csökkentett kenyérrel. Uzsi nem volt. Amikor hazaértem, akkor ettem egy almát meg egy adag túrót. Éhes vagyok, mint állat, de nem tudom mit egyek. Van még leves, lehet kanalazok belőle.
Kész vagyok.....

No comments:

Post a Comment