Saturday, 13 October 2012

Okt. 13. Szombat, 7. hét, 48. nap

Egész jól sikerült a nap evés szempontjából, egyedül egy kicsi keserűcsokit engedtem meg magamnak, hogy mégis meglegyen a nasi élménye:)
Próbáltam egész nap úgy igyekezni, hogy eltereljem a gondolatomat a nasiról, ha mégis eszembe jutott, akkor ittam egy nagy pohár vizet, mert tudtam, hogy nem vagyok éhes, csak nyűgös:)
Edzés is volt:
50:10 3 kör

  • helyben futás
  • prisoner get up a végén ugrással
  • burpee
  • plankban alkarból tenyér
  • jumping jack
  • plank tart
  • 20 perc elliptic trainer
Nem lesz itt gond egyébként, egy pár nap és újra formában leszek, vagyis bízok benne. 
Nem tudja valaki, hogy lehet bőrcipőt bővíteni? Van egy tuti jó kis vízálló bakancsom és mikor vettem akkor kényelmesnek éreztem, de most meg töri a sarkam. Vagy csak nyúzzam és majd ráidumol a lábamra? Nagyon tetszik és hordani akarom, mert farmerral rohadt jól néz ki. Hiúság:)

No comments:

Post a Comment