Sunday, 14 October 2012

Okt. 14. Szombat, 7. hét, 49. nap

Ma megint jó voltam kajálásban,habár délelőtt valami történt, mert ebéd előtt hirtelen annyira éhes lettem, hogy csillagokat láttam és alig bírtam felvonszolni magam az emeletre. Gondolom, mert korábban reggeliztem, meg már korán reggel jól kidolgoztam magam. A keserű csoki adta ma is a nasi élményt:)

EDZÉS:

I. 5 kör

  • 10-10 kitörés hátra
  • 8 tricepsz nyújtás széken
  • 6 fekvőtámasz -az utolsó két körben az utolsó kettőnél már letettem a térdem
II.
  • 30 perc elliptic trainer
A hétről megvolt az 5 edzés, kétszer futkároztam is:) Kajában 2 napja jó vagyok:)

Ma nézegettem a városka térképét ahova költözök ééééésssss van ott világítótorony!!!!!! Könnyek szöktek a szemembe az örömtől, mert én imádom a világítótornyokat. Mindig a váratlan utazás című sorozat jut róla eszembe:) Meg már kinéztem egy futókört is, a folyópart mentén:)
Tegnap este néztem David Blaine-t a tévében. Csudajó trükköket tud. Olyanokat mondtam közben, hogy woooow, that's magic, wooow:):):) Meg rohadt jó pali. Látszik, hogy szabadidejében nem csak a kártyákkal trükközik. Velem is eltrükközgethetne:D Oh, shame on you Andrea, shame on you:)
Most délután meg megnéztem, ahogy a csávó leugrott az űrből freefall. Nem semmi, azért jó kis bátorság kell hozzá! 
Most pedig eszek egy kis túrót, mert miért ne:)


No comments:

Post a Comment