Wednesday, 17 October 2012

Okt. 17. Szerda, 8. hét, 52. nap

Tegnap este megint volt Dave, de most 5 órát sikerült aludnunk. Délután már nagyon fáradt voltam, nagyon megvisel a kialvatlanság, ledőltem picit és sikerült aludnom másfél órát. Jól esett, de utána tök kómás voltam meg éhes, ilyenkor meg vagyok zavarodva, azt hiszi a szervezetem, hogy reggel van:)
El kellett mennem a tescóba venni a vendégeknek reggelire valót és találtam tk. kenyeret, ami zabpehellyel dúsított. Finom, bár kicsit nedves hatású. De legalább valami változatosság,a zabkását már kezdtem unni nagyon. Ebből mehet majd reggelire 1-2 szelet szendvicsnek.
A súlyomról írtam még délelőtt, tehát a "versenysúlyomtól" 2kilóval vagyok most több. Nem szeretem, olyan érzésem, minta fulladnék,meg érzem, hogy lötyög a seggem, meg fel vagyok fúvódva. Remélem hamarosan elmúlik, mert nagyon kellemetlen....
Edzettem is, bár elég nehezen szántam rá magam, de most már örülök, hogy megcsináltam:)

EDZÉS:

I. extra bemelegítés
-13 lépcsőfokon le-fel futás 10x

II. könyv szerinti edzésterv, tabatas 30:10 8 kör
-fekvőtámasz, kezek mellmagassában
-rocking chair (fekvőtámasz pozícióban hintázás, de lábújjhegyről lökve magunkat)
-burpee

III. elliptic trainer
-30 perc, sebesség, erősség egyenletes

Összvissz 50 perc. Elfáradtam.

Most pedig kell egy pihentető alvás.

No comments:

Post a Comment