Thursday, 18 October 2012

Okt. 18. Csütörtök, 8. hét, 53. nap

Már reggel összebalhéztam a főnökkel. Szerencsétlen pasit sajnálom egyébként, mert nem ő a hibás, hanem a drágalátos felesége, aki egy sunyi dög, mert ő nem hív, hanem átpasszolja rá ezt a feladatot én meg persze, hogy rá morgok. Azt akarták, hogy menjek a másik helyre dolgozni ma, amivel nem is lenne gondom, ha nem utolsó pillanatban szólnak. Mondtam neki, hogy én már mára beterveztem mást, miért most kell szólni. Sebaj, már csak 17 nap és egy kicsi ami a mai napból még hátra van:)
Az edzést előbbre hoztam, mert délutánra spray tan időpontom volt és azután 6 órán keresztül nem lehet zuhizni.

EDZÉS:

I. elliptic trainer

-20 perc intervall taposás

II. Legs and Core (könyvből)

-kitörés hátra 10-10
-egylábas felhúzás 10-10
-guggolás 20
-jó reggelt 20
     2 kör

-páros láb emelés 20
-russian twist 20
-hyperextensions 20
-swimmers 20
     2 kör

Az egész 46 perc lett.

Most már túl a barnításon, száradok, kávézgatok:)
Reggel 30 dekával voltam kevesebb. Kajára figyelek, nincs nasi, még egy kocka keserűcsoki sem. Annyit csináltam, hogy előre bekutyultam 20dekányi túrót pici édesítővel és ha ehetnékem támad, akkor bekapok belőle egy kávéskanálnyit. De úgy érzem helyrerázódott a lüke fejem és nem lesznek itt gondok. Figyelnem kell rohadtul, de ez van. Vagy dagadt leszek. Azt meg nem akarom,így figyelek:)

2 comments:

  1. Kitartás-kitartás! :D A dagadtságtól pedig nagyon messze állsz, de azért ügyes vagy, hogy ilyen szépen tartod azt a diétát.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszáj tartani a diétát, különben csak úgy jönnek a kilók. Ez van, úgy látszik ezzel kell együtt élnem. Ennyi bajom legyen:) És kitartok-kitartok, de ahogy közeleg a vég,egyre nehezebb:)

      Delete