Friday, 19 October 2012

Okt. 19. Péntek, 8. hét, 54. nap

Ma nagyon bénán indult a napom, rosszul ébredtem, csetlettem-botlottam egész  nap, de tényleg, a saját lábamban botlottam meg. Kiborítottam az ebédem felét, bevertem a fejem, még pupi is lett rajta. Munkám nem volt sok, délre végeztem vele, aztán szétszedtem a ruhásszekrényem, elpakoltam pár nagyon lenge ruhát meg a nagyon alkalmiakat, mert már arra úgy sem lesz szükségem. Később elszöktem a vendégek elől, elmentem venni túrót, meg fénymásoltatni meg csak úgy,kint lenni. Meg vettem egy Nike revolution futócipőt, mert megérdemlem :D Ennek örömére el is mentem futni, és rekordot döntöttem:

6.30km 37 perc alatt :)

Tudom, nem nagy szám, de nekem igen, eddig a legtöbb 5.8 volt, de általában csak 5kilcsiket futottam. Nem tudom, hogy az új cipő vagy csak a növő hold, de meg vagyok elégedve magamma. És a cipővel is, kényelmes, könnyű. Egyelőre annyi különbséget érzek a régivel szemben, hogy mintha ez jobban fogná a lábfejem. De hát ez még csak az első futás volt, majd elválik további pár alkalom után :)
Most olyan jó, hogy nagyon :) Az endorfin dolgozik :):):):)

No comments:

Post a Comment