Saturday, 20 October 2012

Okt. 20. Szombat, 8. hét, 55. nap

A tegnapi futásom nem volt rekord, a mai viszont igen:) Na de kezdem az elején.
Melóval elég hamar végeztem, minden vendég megérkezett még 5 óra előtt,kint szép napos idő, még a szél sem fújt. Először nem akartam erőltetni a futást, mert a héten már voltam kétszer, meg a könyvből is hátra volt még két edzés. Először úgy gondoltam, hogy akkor ma csak erősítés, megcsinálom a pulls-t meg hozzácsapom még a core-t, habár azt már csináltam egyszer a héten, de ártani nem árt. De olyan szépen sütött nap....:):) Így megbeszéltam magammal, hogy oké, akkor csak az "aldis" körömet futom le, az 5.8km, utána pulls, hogy ne legyen lemaradásom. 2 vagy 3 hete kaptam egy okos telefont (ami sokkal okosabb, mint én:)) és letöltöttem rá az endomondot, ami gps-szel méri a megtett km-t. Így derült ki, hogy az 5.8km az valójában 6.57:D Tehát:

6.57 km futás, 32.17 perc alatt:)

Én azt mondom az új cipő:) Vagy a növő hold:) Vagy nem jó az endomondo:)

Utána még volt:

10 let me ins (kilincsbe kapaszkodva húzodzkodás)
10 let me ups (két szék között seprűnyeles húzodzkodás)
10 let me ins tenyér felfele
10 let me ups tenyér felfele
10 tricepsz nyújtás széken
10 szűk fekvő
    2 kör

Most pedig szeretnék szépen kiöltözni és elmenni táncolni. De nincs kivel :( Vagyis lenne kivel, de vele nem megyek. Meg van tiltva:) Eeeejjjjjj:) Maradok itthon:( David drágám most írt, hogy lasagnát csinál, mert ott vannak a gyerekek + az uncsija meg annak a gyerekei. Isteni fincsin csinálja. Most lemenne egy darab:)

A diétámat egyébként jól tartom, ma nasinak pár szem diót ettem meg pici keserűcsokit is, de délelőtt nem ettem gyümit, így nem vészes. Meg ugye futottam egy nagyot:) A súlyom csökken, habár nem annyira, mint szeretném, de november negyedikét adtam magamnak, mint határidő.

VALAKI JÖJJÖN MÁR VELEM TÁNCOLNI!!!!! PLEASE!!! :D

6 comments:

  1. Én jövök :D
    Szintúgy egyedül... :)

    Amúgy könnyen le tudnád ellenőrizni, hogy jól mér-e a mütyűr, ha mondjuk kimennél futópályára és lefutnád ott is a távot. A baj ezzel az, hogy a körbe-körbe futás unalmas és nem biztos, hogy ugyanolyan gyorsan megy... esetleg fuss egy tuti lemért útvonalon :) egyszer én is futottam 8+ valamennyi km-t 42 + valamennyi perc alatt, de én akkor hajtottam is és nagyon elfáradtam :) csak kis has fért bele, te meg még utána húzó gyakorlatokat csinálsz, nem vagy semmi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyere-gyere,várlak:) megnéztem a walkjogrun.com-on is és ott 6.56-ot ír,szóval úgy néz ki ennyi az annyi:) Most valahogy nagyon motiváltnak érzem magam,talán ez ad egy kis plusz energiát meg szerintem erősödtem:)Úgy látszik a befektett munka megtérülni látszik:)

      Delete
  2. Éniiiiis jönnék, titok, de ha egyedül vagyok otthon, szoktam egyedül ropni.
    Idejét sem tudom, hogy mikor voltam táncolni utoljára.

    Ügyes vagy Te lány! 5 perc körüli km-eket mentél??? KIRÁLYOS!!!

    ReplyDelete
  3. lám-lám lehet, hogy feltaláltál egy jó taktikát az idők javítására - nem kell tudni, mennyi valójában a km, csak hajtani, hogy meglegyen az a 5.8 emberi idő alatt, aztán kiderül, hogy több a táv és csuda gyors vagy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi:) Most a célom az, hogy lefussak 50 percet, táv mindegy.

      Delete