Sunday, 21 October 2012

Okt. 21. Vasárnap, 8. hét, 56. nap

Egy lusta dög voltam ma, de csak munkában. Nem nagyon volt kedvem dolgozni, de ez mindig így van egyébként. Az felvidított, hogy az egyik vendéget úgy hívják, hogy Maki Hasima :D Név alapján japánra tippeltem, de irakiak:)
Tudtátok, hogy van keserűcsokis KitKat? Nagyon finom:) Ez volt a mai bűnöm. Egyébként kekszet akartam venni, mert nagyon megkívántam pár szem ropogós kekszet, ami nem zab, de a legkissebb csomagolásban is legalább 12 van, így inkább nem vettem. És ahogy ott álltam az édességeknél, akkor láttam meg a kitkat-et, ami majdnem keksz:) De lemozogtam:

4.32km futás 26 perc alatt, de ebben volt pár megállás, mert zoknit kellett igazítanom, orrot fújnom + volt egy telefonhívásom is közben....

Majd:
3kör:

-20 russian twist
-10-10 kitörés hátra
-8 tricepsz nyújtás széken
-6 fekvőtámasz

Jól elfáradtam a végére, de jól esett.

A heti mozgással nagyon elégedett vagyok. 4x voltam futni ami 21.80km!!! és a könyvből is megcsináltam mind az 5 edzést:) Nem is kellett esti mese a héten.:)
Jövő hétre egy ilyesmi a terv ismét.

No comments:

Post a Comment