Monday, 22 October 2012

Okt. 22. Hétfő, 9. hét, 57. nap

Ma nem edzettem és a kajára sem figyeltem, egyáltalán. Toltam be mindent a fejembe amit találtam. És még bírnék, de már nincs mit :D Jó, nem vicces, de ez most egy ilyen napnak sikerült.
Egyébként reggel tök vidáman ébredtem fel, hogy már csak 2 hét, aztán 10 perc alatt bepánikoltam, hogy atya-gyatya-jesus-joseph-and-mary már csak 2 hét és még nincs melóm és még ez kell meg az kell meg egy csomó mindent pakolni kell, de hát dobozom sincs meg hogy is lesz ez jájájájájájjjj! Nézegettem melókat, nem nagyon van, de elküldtem minden lehetséges helyre az önéletrajzom, meg felhívtam pár helyet, aztán bízok a szerencsémben. Egyik ismerősöm azt mondta, hogy ne parázzak, szép vagyok, úgy is kapok melót. Pfff, még ha ilyen könnyű lenne.Jó lenne valami kis szuper kávézóban pincérnősködni. Most ezt próbálom vizualizálni, hogy kis csini köténykében kávét szolgálok fel, aztán hátha bevonzom:)

4 comments:

  1. Szerintem erre van esélyed, nővérem és barátnője is voltak egy ideig pincérnők. Csak Angliában. Annyira azért nem tetszett nekik, de hát ők másra vágytak eredendően :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem ez egyelőre megfelelne. Étterembe nem szívesen, de még azt is bevállalnám az elején. Aztán majd úgy is lesz jobb :)

      Delete
  2. Biztos lesz. Ilyen szép Facebook profilképű lánynak ne lenne? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszike! Majd mondom mindenkinek, hogy nézd meg a fécbuk oldalam, ugyi milyen szép vagyok? Na, akkor tessék engem alkalmazni :D Inkább abban jobban bízok, hogy van tapasztalatom meg talpraesett vagyok. A szépség múlandó...meg relatív :)

      Delete