Tuesday, 23 October 2012

Okt. 23. Kedd, 9. hét, 58. nap

Tömören röviden: 8,5km futás, 46 perc alatt :)
Amúgy ez csak azért lett ennyi, mert eltévedtem, és ilyen kietlen sötét helyre lyukadtam ki, ahonnan csak úgy szedtem elfele a lábacskáimat,mert féltem, hogy elkapnak a szörnyek vagy a zombik :D
Egyébként egész nap esett az eső, de nem is normális eső, hanem ez az aprószemű, idegesítő fajta, amit nem is lehet látni, de érezni igen. De mivel tegnap este mellékajáltam, meg ma napközben is, már nem bírtam a lelkiismeretemmel, muszáj volt elmennem futni. Van egy jó kis softshell kabim, még 2 éve vettem, és rájöttem ,hogy az ilyen esős futáshoz az pont jó, mert nem túl  meleg, de vízálló. Még akár télen is jó lesz majd, simán aláfér még egy pulcsi.
Azért jól elfáradtam, zuhi már megvolt, meg persze a narancs + protein közvetlen edzés után. Most iszom a kamilla teámat, aztán ha úgy érzem, akkor beverek még egy kis túrót is :)

5 comments:

  1. Először is gratulálok! :)
    Másodszor: mindig ilyen keveset eszel edzés után? Én ma eléggé bűntudat nélkül ettem a tejfölös bablevest sonkával plusz még kis csirkét salival :D a túró csak később jött.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legtöbbször (szinte mindig) 7 óra körül edzek, 5-kor vacsi és estére már nem akarok enni, meg nem is szoktam éhes lenni. Bár tegnap a túróhoz még lement 2 ropikenyér:) Meg napközben ettem sokat :D

      Delete
    2. Mások vagyunk, nekem kell késő este is a tankolás.

      Delete
  2. Ügyes vaaaagy, napról napra több a táv!!! Azért óvatosan emelj (bagoly vagyok ááám), közben meg tudom, h milyen, amikor az ember vérszemet kap és mennie kell.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! De ez most nem vérszem volt, hanem csak annyi, hogy azt hittem, hogy ha ott a sarkon lefordulok, akkor a vendégházhoz jutok vissza, de nem :D

      Delete