Wednesday, 24 October 2012

Okt. 24. Szerda, 9. hét, 59. nap

Reggel egy darab vendég miatt kell korábban kelnem, mert reggelizni akar. Senki más, csak ő...és még 2 napig itt lesz. Belga a kedves...pain in the ass....
Egész nap tiszta zizi voltam, dűlöngéltem jobbra-balra, de nem csak én, hanem a boltos csaj is, biztos a levegőben van valami.
Délután süti ehetnékem volt, de nem akartam boltból venni, meg amúgy is el kéne használni a dolgaimat a "spázból" így csináltam tk. lisztből muffint. Nem nagy kunszt:
2 bögre liszt
2 tojás
cukor/édesítő/xilit/stevia-nálam ez,kb. negyed bögrényi
sütőpor
vanília kivonat
2 doboz 1.25dl-is joghurt (nálam barackízű)
fél bögre olaj (oliva)
Összekutymáltam, előmelegített sütőben kb. 15 percig sütöttem. 
12 darab lett, nem nagyok, nem is túl minik. A bolti normális mérettől kisebb. Olyan kis furik :)
4-et benyomtam uzsira, de olyan jól laktam vele, hogy nem kellett vacsoráznom:) Ami maradt meg lesz holnapra reggelire meg uzsonnára :)
Edzés is volt ám, bizony, mégpedig:

4.28km futás 26 perc alatt

2 kör:
  • 10 fekvőtámasz
  • 10 tricepsz nyújtás széken
  • 10 military press
  • 10 szűk fekvő, kezek az asztalon
  • plank tart remegésig-ez a második körben hamar eljött :)
A végére egy jó kis nyújtás, főleg a derekamra, mert elaludtam:S

Olyan jó idő van most kint, hűvös, de nem ez a szúrós, hanem mikor érzed a levegőben, hogy jön a tél:) Hmmmmm, imádom :)


No comments:

Post a Comment