Thursday, 25 October 2012

Okt. 25. Csütörtök, 9. hét, 60. nap

Ma délutáni edzés volt, ebéd után másfél órával, mert 4.30-ra kaptam időpontot spray tan-re, addigre kész kellett lennem munkával, edzéssel, zuhanyzással.
Ma csak erősítés, majd holnap futok:)

1. Bemelegítés
2. 10 perc elliptic trainer
3. Legs, 3 kör
  • 10-10 ugrálós kitörés
  • 20 guggolás úgy, hogy zárt lábak, előrehajolva, kezek a lábszáron
  • 20 jóreggelt
4. Core, 2 kör
  • 20 v-ups - felülés + lábakat emel, láb terpeszben
  • 20 russian twist
  • 20 swimmers
  • 20 supermans
  • 20 bicikli
  • 20 lábemelés
5. pár erősítő jógagyakorlat, mégpedig:

6. nyújtás

Ez egész nem volt több 45 percnél, de átmozgatott rendesen. 

A felszedett 1.40-ből már csak 90deka van rajtam, de beszéltük Angélával, hogy lehetséges, hogy ez izom. Érzem, hogy erősödtem,többet bírok, de mivel egy liba is vagyok én ám, így meg vagyok róla győződve, hogy ez háj...Kedvesem jön holnap, és tegnap este mondtam neki, hogy őszintének kell lennie velem és meg kell hogy mondja, ha híztam. Nem sértődök meg, de más nem lát ruha nélkül, aki tudna véleményt alkotni.
Ha rájövök, hogy hogy kell a telefonomról képet átrakni a notebookomra, akkor majd rakok fel magamról képet és ti is véleményt alkothattok, de csak őszintén :)

4 comments:

  1. Nézd meg, tudja-e fogadni a bluetooth-t. Mondjuk nekem csak a netbookom tudja, a laptop nem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhoz, hogy tudjak bluetoothal küldeni, le kell töltenem valamit a telómra. Azt meg nem tudom hogy kell. Majd adatkábellel átvarázsolom:)

      Delete
  2. Érdekes, nekem semmit sem kell csinálnom, csak bekapcsolom a blutetooth-t, gépen meg hozzáadom a megjelenő eszközt. Hát akkor fotózz úgy, ahogy korábban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A régi telómról át tudtam küldeni simán a képeket, erről a telóról nem lehet csak úgy ám, kell nekem okos telefon:) De már rájöttem, hogy kell adatkábellel. Ha jön Dave hétvégén megkérem, hogy fotózzon le, aztán akkor lesznek képek :)

      Delete