Saturday, 27 October 2012

Okt. 27. Szombat, 9. hét, 62. nap

Tegnap este egy szolidan kivágott felsőben vártam az én drágámat, és amikor meglátott, csak ennyit mondott:
-Wow honey, your boobs are big!!! - magyarul: Wow cuncimókus, nem érdekel, hogy híztál, a melleid nagyobbak! Így én abba is hagytam a kérdezősködést:D
Azért azt est végén megkérdeztem tőle, hogy tetszem-e neki, és az volt a válasz, hogy gyönyörűnek talál:) Mondtm már, hogy imádom?:D

4 óra alvás, reggel meló, de nem túl sok, délután egy kis szundi-bundi, majd próbáltam magamhoz térni, elég nehezen ment,futásra nem is vállalkoztam, de azért edzettem, mert az kell.

I. Ráhangolódás

-13 lépcsőfokon le-fel szalad 10x

II. 3 kör

-12 burpee
-10-10 kitörés hátra
-8 tricepsz nyújtás széken
-6 fekvőtámasz

III. 3 kör

-10-10 kitörés hátra
-8 tricepsz széken
-6 fekvőtámasz

Nem egy hosszú edzés, de ma ennyit bírtam és még így is többet tettem a testemért, mint mások.

Ha Dave nem végez későn, akkor ma is átjön, bár szerintem fáradt. Majd ahogy érzi.
Ma este egy órával többet alhatunk. Juhééééééé:)

No comments:

Post a Comment