Monday, 29 October 2012

Okt. 29. Hétfő, 10. hét, 64. nap

Kipihentem magam rendesen. Először pihenő napot akartam tartani, mert az elmúlt 6 napban minden nap volt edzés. De holnapra a főnökasszonyt mást tervelt ki nekem, így ma még belehúztam, de holnap már tényleg megülök a seggemen.

Futás:

  • 4.7 km 29 perc alatt
Erősítés: 2 kör
  • fekvőtámasz, lábak széken 8/8
  • shove off 10/10
  • military press 8/8
  • thumbs up 10/10
  • szűk fekvő 6/6
  • tricepsz nyújtás széken 10/10
Haladok, haladok, de a cél még messze, bár már tudom, hogy melyik a rá vezető út:)

Egyébként már csak 6 nap + 4 és fél óra és költözéééééssss!!!! Ma arra gondoltam, hogy szerezni kéne valami nagy konténert, abba vasárnap este belegórálni mindent, hétfő reggel rátenni egy ifára, aztán meg abból kipakolni. Mennyivel egyszerűbb lenne. Csak kérdés, hogy hol találok konténert meg ifát....:)



No comments:

Post a Comment