Wednesday, 3 October 2012

Okt. 3. Szerda, 6. hét, 38. nap

Ma végre már edzettem, igaz fél órát, mert többre nem volt időm, de úgy voltam vele, hogy legalább a "könyves" edzésekkel ne maradjak el. Keltem jó korán, dolgoztam, edzettem, dolgoztam. Aztán kiderült délután, hogy nem kell mennem a másik helyre, mert ma vitték a szőnyeget és addig nem tudok semmit csinálni, míg ott vannak a jómunkásemberek. Fasza, elúszott egy kis extra money, de legalább délután kicsit pihengettem, megírtam a referenciámat (mert magamnak írom, a főnök majd csak aláírja:)), meg pihengettem.

EDZÉS:
-supersets / push

1.

  • fekvőtámasz, láb fent széken 10-10
  • shove off 15-15
2.
  • military press 10-10
  • thumps up 20-20
3. 
  • szűk fekvő 10-10
  • tricepsz nyújtás széken 15-15
Szünetekben hasaztam. 

Egyébként féltem, hogy 3!!! nap pihenő után majd milyen béna leszek, de nem, sokkal jobban ment, mint eddig. Úgy látszik néha tényleg kell egy hosszabb szünet, vagy az elmúlt két napos smirglipapírozás erősítétte a karjaimat, vállamat:)
Jó lenne korán feküdni, holnap is sok dolog, már előre rettegek...


No comments:

Post a Comment