Tuesday, 30 October 2012

Okt. 30. 10. hét, 65. nap

Tudom, hogy mára pihinapot terveztem, de változtak a dolgok, mert mégsem kellett mennem a másik helyre, majd holnap...Great. Ezek után meg felidegeltem magam, de saját magamon, mert megsajnáltam a főnökéket, hogy még nincs senki a helyemre, és azon járt a bugyuta fejem, hogy még maradni kéne egy hetet. Én hülye....de komolyan. Amúgy lett:

6,5 km futás 37 perc alatt.

Harcoltam esővel, széllel, járókelőkkel, indexelni nem tudó autósokkal, de hazaértem épen, kicsit megázva, de sebaj, most már jól vagyok:) Hihetetlen, hogy a sport milyen energiát tud adni, és mennyire ki tudja tisztítani a fejemet. Nyújtottam is egy jót, a hátam mostanában nagyon be van állva,nem tudom mi miatt.
Na szóval ennyi máról:)

2 comments:

  1. great! a főnököd meg egy bitch, offolj és menj végre, tiszta flash lesz


    Úgy bírom, mikor néha belöksz ezt-azt angolul... nekem sajna csak ilyen gengszer stílus jön ki belőle, vagy siltes sapkás "jófej" gyerek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most nagyon nevetek :) Egyébként vannak szavak, amik csak angolul jönnek a számra, mint mondjuk busy, great, de káromkodni csak magyarul, mert azt nem értik :D

      Delete