Saturday, 6 October 2012

Okt. 6. Szombat, 6. hét, 41. nap

Ma már sokkal jobban és a motiváltságom is visszatért, ami meg is látszik a mai edzésemen, és még tetszettem is magamnak:)
Reggel korán keltem (de minek?), de a munkát ráért elkezdenem később is, szerencsére nem sok volt, néha ilyen is kell.
Reggeli (zabkása:)) után bambultam kicsit neten, pakolásztam, majd gondoltam egyet és letapostam 35 percet az elliptic trainerem.
Elég hamar végeztem a melóval, délután megint csak bambulás, aztán lenyomtam a könyvből hátralévő 2 edzést. Igaz a pull gyakorlatok helyett a push-t és a core-t, de szerintem nem vészes a  változtatás, a lényeg, hogy felsőtest rendesen megdolgoztatva. Örülünk:)
Kajában elég jó, habár most estére eléggé felpuffadtam. Meg amúgy is így van egy jó ideje. Lehet laktóz érzékeny vagyok? Ki tudja....

No comments:

Post a Comment