Monday, 8 October 2012

Okt. 8. Hétfő, 7. hét, 43. nap

Először is:
Itt is szeretnék gratulálni Verocának és Áginak akik tegnap sikeresen lefutották a Budapest Maratont! Ismeretlen ismerősök akikre nagyon büszke vagyok!:)
Másodszor:
Ezen felbuzdulva ma én is elmentem futni, mert már nem voltam ezer éve, na de persze én nem a maratont, csak lazán, kocogva a ház körül

30 perc futás
utána a könyv szerinti edzésterv 7. hetének első napját
-military press 10
-fekvőtámasz 10
-szűk fekvő 10
-tricepsz nyújtás széken 10
Ebből 2 kör.
Jó volt, átmozgattam mindenem és meglepett, de a futás sem ment rosszul, annak ellenére, hogy sok időt kihagytam

Harmadjára:
Fáradt vagyok.  De megbeszéltem magammal, hogy ha mást nem is, de az edzéstervet meg kell csinálnom hamár belekezdtem. Most már 5 napos, nem 4, mint eddig. És ha marad energia, mint ma is, akkor lehet mellé még futás, elliptic trainer, BR vagy amit érzek. Ha végigvittem a basic programot, akkor 1 hét pihisebb időszak, mert akkor úgy is költözés meg ilyenek. De addig még van 27 nap és 3,5 óra:)

No comments:

Post a Comment