Monday, 19 November 2012

A tegnap és a ma

A tegnapról nem sok minden edzés terén, pihentünk a kedvessel, meg tévéztünk meg csináltam mézes-mustáros csirkét chillis kuszkusszal, meg bort is ittunk vagyis azt csak én, ő most sörözött. De legalább korán ágyba kerültünk.
Ma pedig volt:

I. 3 kör

  • 10 burpee fekvő nélkül
  • 20 mountin climber
  • 20 guggolásban zár-nyit
II. 5 kör 
  • 10-10 kitörés hátra
  • 8 tricepsz nyújtás széken
  • 6 fekvőtámasz
Ezennel officiálisan is végeztem a basic programmal:) Véleményem a saját testsúlyos gyakorlatokról az, hogy hatásosak, főleg a felsőtestem fejlődött látványosan, DE! kell mellé más is. Futás, kardió, intervall,kardió-intervall, elliptic trainer. Nekem főleg most, hogy nem dolgozok, csak lazsálok. Na meg persze megfelelő diéta, amit szintén nem tartottam az elmúlt hetekben. De kezd a lelkivilágom helyrelibbenni,ami szerintem elengedhetetlen a kiegyensúlyozott étrendhez, mozgáshoz. Remélem hamarosan lemegy az úszógumim, ami nőtt nekem nemrég. Ehhez csak az kell, hogy normális kajákat egyek, legyen napirendem még akkor is, ha nincs. Kajában legalább lennie kell. Vettem cukkinit meg padlizsánt meg csirkét, így semmi akadály nem lesz előttem. Ja, és a muffinokból heti 2x fogok sütni, de csak fél adagokat, ami 6db, 3 Davenek 3 nekem:) De a sütés élménye így is megmarad :)

No comments:

Post a Comment