Thursday, 8 November 2012

Back to business :)

Tegnap végre elmentem futni, a folyóparton, meg össze-vissza, kb. 30 percet :) Nagyon jó volt, és ami a legjobb volt, hogy egy nő megjegyezte, hogy még nem látott soha senkit futás közben ennyire mosolyogni:):):)  Egyébként a város lejtőkből és emelkedőkből áll, jó kis futó edzéseim lesznek itt, azt hiszem.:) Utána még fekvőztem otthon majd egy jót aludtam :)
Egyébként tegnap volt pontosan 5 éve, hogy  betettem a lábam az Egyesült Királyság területére. Életem egyik legjobb döntése volt ez!!!!
Ma is fogok edzeni, még nem döntöttem, hogy futás vagy otthoni torna. De lehet futok, szép idő van, és a városnak meg kell ismernie, hogy most már lesz egy futó-bolond:):):)
És még valami fontos: ma még nem gyújtottam rá:) És nem is fogok és nem is akarok (na jó, icirit-picirit) de NEM FOGOK! Tök jól bevált az e-cigi, akárhányszor kényszerem támad, csak belepipálok egyet-kettőt, aztán jó is. Nikotinmentes, de füstöl, vagyis vizgőz, meg világlít a vége, tök vicces, de segít és nekem ez számít.
Lassan-lassan berendezkedek, még az elliptic-trainert kell összeszerelnem, de az egy nagyobb lélegzetvételű dolog:D
Mára ennyit asszem:)

No comments:

Post a Comment