Sunday, 18 November 2012

Cottage cheese muffin

Az eredeti recept szerint:

  • 2bögre liszt
  • 1/2 teáskanál só
  • 1 teáskanál mustármag
  • 2 és fél teáskanál sütőpor
  • 25gr vaj
  • 1 tojás
  • 3/4 bögre tej
  • 250gr cottage cheese
  • 1 kicsi hagyma apróra vágva
  • 1/4 bögre reszelt ízes sajt
Amit én variáltam rajta: liszt teljeskiörlésű,mustármag helyett szemes mustár és a hagymát kihagytam, mivel a cottage cheese-m hagymás ízesítésű volt. A bögrém 2,5decis. 16 darab lett belőle, szép magasak, finomak és még másnap is puhák.
Még van 169 muffin amit meg kell sütnöm:D

2 comments:

  1. Még jó, hogy van cottage cheese-em :) A baj csak, hogy nem érdemes most lesütnöm, mert megint utazás... :( de a listán lesz! :) vagy csinálok csak párat

    ReplyDelete
    Replies
    1. En most vettem egy 6os szilikonos muffin format,hogy tudjak fel adagot is csinalni:) Egyebkent szerintem ez turoval is mukodne.

      Delete