Wednesday, 21 November 2012

Csak úgy

Nem tudtam, hogy mi legyen mára az edzés. Futáshoz nem volt kedvem az óriási szél miatt, meg ahhoz sem, hogy valaki más tornáját csináljam, de magamtól kitalálni edzést is lusta voltam, de edzeni meg akartam. Csak nem tudtam mit. Nézegettem P. Enikő oldalát, de nem volt hozzá kedvem, Zuzanához sem, meg a többiekhez sem :) Ilyen az, mikor jó dolgomban nem tudom, mit akarok. Na a végére csak neki vágtam egy kis teljes testes átmozgatásnak, amit 2 perc alatt agyaltam ki. Bemelegítés + nyújtás, az egész nem volt több, mint 30 perc, de ahhoz elég, hogy megizzadjak és minden testrészem át legyen mozgatva rendesen.

I. 2 kör

  • 50 jumping jack
  • 40 helyben futás magastérdemeléssel
  • 30 mountin climber
  • 20 csillag ugrás
  • 10 burpee
A két kör közt pici szünet, kb. fél perc és egy korty víz.

II. 2 kör
  • 20 guggolás
  • 20-20 fellépés székre
  • 20 russian twist
  • 20-20 csípőfeltolás plankban
  • 10 fekvőtámasz
  • 10 tricpesz nyújtás széken
Jövő hét végén kezdek melózni, már alig várom, és végre dolgozni fogok járni, nem úgy, mint a régi helyemen, hogy felkeltem és már ott is voltam :) Sőt, nem csak az előző helyemen, hanem az azelőtti és az azelőtti is ilyen volt. Szokatlan lesz, kaját pakolni, időben elindulni, meló végeztével még hazacsámborogni a temető mellett, este.....majd ott szaladok :D Teljesen más lesz, mint az eddigi melóim, de le van kakilva, munka, amit el kell végezni, munka, amiért pénzt adnak. A munka pedig nem szégyen. Gondolom páran mosolyognak, hogy örülök egy "mekis melónak",de higyjétek el, hogy itt, ebben a 11000 fős városkában nem sok más esélyem volt munkát találni, és sikerült az egyik legjobbat kifognom. Még van  9 nap szabadságom hátra :)

No comments:

Post a Comment