Wednesday, 14 November 2012

Csinálgatom :)

Mára is egy 25 perces edzést dobtam össze:)

I. 3 kör
  • 50 jumping jack
  • 10-10 ugrálós kitörés
  • 20 guggolásból felugrás
  • 20 békaugrás
II. 3 kör
  • 10 let me ins
  • 5 dive bomber
  • 10 let me ups
Délután valami iszonyatos édesség éhség tört rám, már neki kezdtem öltözködni, hogy akkor megyek a boltba, de megálljt parancsoltam, ittam egy kapucsínót majd neki kezdtem az edzésnek. Utána egy fél grapefruit és egy fél adag vaníliás proteinshake és már nem is kell nekem semmi nyalánkság :)

Még mindig unalom a köbön, bár ma délelőtt volt Dave és az anyukája, aki most itt van 2 napra és elmentünk kávézni meg sétálni, meg Ida (ejtsd.: Ájda) vett nekem egy képet, méghozzá egy nagy kedvencemet :) Az utcámban van egy ajándék bolt és mikor Davel arra jártunk, akkor mutattam neki, hogy nekem annyira tetszik ez a kép, mert egyszerre borzasztó, de látványos és tetszik a hangulata. Ma pedig megkaptam :) Ez ni:
És az enyém hologrammos :)

Tovább jutottam az állásinterjú második fordulójára, szerdán lesz, be kell állni dolgozni egy félórára...pfff, szaros mekibe mennyit kell kinlódni, hogy bekerüljön az ember. De sajnos muszáj ez a meló, olyan kicsi ez a város, túl sok lehetőségem nincs....na de majd egyszer, ha lesz saját vendégházam.....már pedig lesz, és a vendégeknek házi készítésű muffint és palacsintát fogok csinálni reggelire, meg omlettet, meg bugyantott tojást. És lesz egy kutyusom, akit Muffinnak fogok nevezni és minden vendég imádni fogja :D Álmodzok, álmodozok, de ha nagyon szeretném, és akarom, akkor meg fogom csinálni!!!!! 

4 comments:

  1. Ott valszeg adnak arra, hogy még a mekibe is a legjobbak kerüljenek be... hiába "szaros" kis hely, talán a vásárlót megbecsülik? Vagy csak mostantól próbálják? na, azért remélem, sikerül.. nem semmi harc!
    Jó a kép :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Állítólag itt jó a mekiben dolgozni, lehet előrelépni meg ilyenek. Bár nem célom onnan menni nyugdíjba:)

      Delete
  2. Hajrá-hajrá, kicsi lány, előre a vendégházért! :D

    ReplyDelete