Wednesday, 28 November 2012

day off

Ma nem edzettem, mert a tegnapi lábazás eléggél lefárasztott. Nem izomláz, hanem izomfáradtság. Meg amúgy is, az elmúlt 5 nap mindegyikén volt mozgás, így szerintem még jót is teszek magamnak. Mert néha a kevesebb több.
Kiderült, hogy a csilis keserűcsokit is szeretem. Ki gondolta volna, mi?
Reggel olyan bundáskenyeret csináltam, ami 2 csepp olajban sült meg. Tök finom lett. Sokkalta finomabb, mint a 2dl olajban készült. Persze azért rendszert nem csinálok belőle.
A magánéletem nem éppen a csúcsponton van és nem miattam. Ezt ő is tudja. Mondtam neki. Ultimátumot kapott. Ami nem szép dolog, de én már megtettem ami tőlem telt, most rajta a sor. Szeretem, imádom, de nem minden áron. Emiatt elszívtam egy csomó elektromos cigit. Nagyon bennem volt, hogy vegyek rendeset, de nem. Inkább turiztam 3 vadonatúj pulcsit. Még a címke is rajtuk. Az egyik Mark and Spencer, világos barna, egyszerű. A másik 2 pedig new look, enyhén hosszított. Leggingsel pont jó lesz. Csak tudnám hova veszem fel. Mert nem megyünk sehova, mert olyanok vagyunk mint a vámpírok, este élünk. Ha ő napközben ráér, akkor meg nem tud velem lenni, mert az ex feleség még most sem engedi, hogy találkozzak a gyerekekkel. Pedig már 10 hónapja együtt vagyunk. Bezzeg ő bemutatta a pasiját a lurkóknak... És mindez nem feltétlen Éli (ez a neve a nőnek) hibája, hanem David-é. Mert nem áll ki magáért. Értünk. Na. Nem mondthatom el senkinek, így elmondom hát mindenkinek. Ebből lett elegem.
Megyek inkább kiteregetek,meg szívok egy kis elektronikusan generált vízgőzt aztán olvasok. Aztán meg alszok, ha tudok. Tegnap nem esett az eső, mégsem tudtam aludni. Lehet, hogy nem is amiatt voltak alvási problémáim?? Fene se tudja.
De legalább van 3 új pulcsim. Meg munkám. Meg jó kis albim.
Always look on the brights side of life.................................................

2 comments:

  1. A vásárlás mindig jót tesz :) Mikor bánatom volt, mindig a boltban kötöttem ki! Egy időben... fel a fejjel, remélem, hogy észhez kap..

    ReplyDelete
  2. A lelkemnek jót tesz, a pénztárcámnak már kevésbe :)

    ReplyDelete