Saturday, 17 November 2012

Futás

Reggel megállapítottam, hogy ha véletlenül beleesnék a tengerbe, akkor sem süllyednék el, olyan faszántos kis uszógumim nőtt nekem,blaaaa....
Ennek örömére elmentem futni,6km-t 45 perc alatt. Ha valaki azt meri hinni, hogy ez milyen lassú tempó, akkor az jöjjön csak velem. Holnap reggel 9kor indulok:D Komolyra fordítva a szót, tényleg durva a terep,de nem baj, így erősödök lassacskán.
A kaját visszafogom, próbálom a stresszevést háttérbe szorítani, mert ennek így nem lesz jó vége. De szerintem az is közrejátszik, hogy már nem bagózok, és akaratlanul is kaja után nyúlok cigi helyett, mert az e-cigit sem akarom folyton-folyvást pöfékelni. Rohadt megszokás....pfff.....de legalább nem cigizek, csak dagadok. Meg biztos az is, hogy nem melózok, mert azért az előző melómban a nap jó részét talpon töltöttem, most meg csak az edzés, meg amit a városban karisztolok. Az meg nem sok. De próbálok minél többet menni, de mégsem járkálhatok egész nap az utcán. Már így is őrültnek néznek, hogy futok :D
Este vacsi lesz a kedvessel, csirkemell szójaszósszal és párolt zöldséggel. Fini lesz.
Turiztam egy könyvet, a címe: Muffin bible :D:D:D 170 muffin recept, sós, édes, és egy csomó tk. lisztes van benne és olyan is, amibe nem kell zsiradék. Ma megcsináltam a cottage-cheese muffint, tk. lisztből. Fincsi lett, puha, olyan, ami azt mondja, hogy gyere, egyél még belőlem :P De nem megyek, nem eszek:)

2 comments:

  1. Replies
    1. Okés-zsoké, holnap felteszem:) Én vagyok a muffin-lány:):)

      Delete