Saturday, 24 November 2012

Nov. 24. + képek

A mai edzést megint nem bonyolítottam túl. Először megcsináltam a felmérést a könyvből, hogy elég erős vagyok-e ahhoz, hogy a következő szintre lépjek.

- 10 fekvőtámasz 2 mp. pause lent és fent is - ez ment, bár az utolsó kettővel megszenvedtem
- 10 let me ups lábak nyújtva - ez nem ment végig, csak 3, a többi hajlított lábbal
- 15 kitörés hátra 3 mp. pause at bottom - ez meg se kottyant :)
- statikus fekvő 1 percig - ez is ment, a végén már nagyon remegtem

Majd: P. Enikő kalóraifaló kardió edzés

Elfáradtam ahogy kell.

És akkor a képek, hogy mindenki lássa, hogy mennyit híztam az elmúlt másfél hónapban. Nem vagyok rá büszke, de ez most egy ilyen korszak.



+2 centi a csípőn
Comb: +0.5cm
Haj: +2cm és 3 árnyalatnyi sötétedés. A dobozon abszolút nem így nézett ki, meg az volt ráírva, hogy sötétszőke. De ez egy jó középbarna. Tetszik, csak szokatlan :)

Egyébként szépen egyenletesen hízok. Mindenhova. Nem tetszik, nem igazán érzem jól magam, annak ellenére, hogy David szerint így vagyok igazán szexi. De engem piszkosul zavar, hogy ha leülök, akkor gyűrődik a hasam és szétfolyik a combom. Na de hamarosan 100%-os diéta, addig pedig arra kell ügyelni, hogy ettől több ne jöjjön fel.



No comments:

Post a Comment