Sunday, 25 November 2012

Nov. 25. Futás és diéta

Ma mégegyszer áttanulmányoztam a tegnapi képeket, csak azért, hogy újból elszörnyedjek és észbe kapjak.
Sikerült egy teljesen diétás napot összehoznom.
 Reggelire zabkása light szójatejjel és kakaóporral, tízóraira egy kicsi banán. Ebédre főztem zöldséglevest: kevés hagyma, egy zárt maréknyi lencse, karfiol, brokkoli, sárgarépa,zöldbab. Uzsira volt 2 tojás, mellé párolt cukkini, padlizsán és gomba. Edzés előtt egy alma. Futottam 30 percet, kb. 5km. Utána fél grapefruit és fél adag protein vízzel elkészítvel. Most volt még túró pici natúr joghurttal és egy kávéskanálnyi málnás proteinnel elkeverve. Nem volt éhségrohamom egyáltalán. Egyszerűen az ingert kell leküzdeni, úgy, mint a ciginél.Vissza akarom kapni az augusztusi alakomat!!!!

2 comments:

  1. Ügyes vagy, én kevésbé, mert ma tortáztunk, de már én is elkezdtem a változtatásokat. Kevéssé megemelt zsír (tojásból, húsból, sajtból, dióból és hasonlók) ellenében szénhidrátot csökkentek, de csak minimálisan, kísérletezem, meglátjuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De neked nem kell fogynod :) Én is kísérletezek,heti fél kiló mínuszt jó lenne összehozni. Vagy legalább 30 dekát.

      Delete