Monday, 26 November 2012

Nov. 26. Mixelt edzés + diéta 2. nap


Második napja alig tudok este aludni, mert zuhog az eső és tetőtéri ablakom van. Pedig jó alvónak mondanám magam, de ez a monoton zaj kikészít.

A mai nap is jól alakult kajában, finomakat ettem-eszek,csak így tovább:)

Reggeli:

  • 40 gr. zabkása 1dl light szójatejjel és egy kávéskanálnyi kakaóporral
Tízórai:
  • kimaradt....
Ebéd:
  • tegnapi zöldségleves (lencse, karfiol, brokkoli, sárgarépa)
  • 4 ropi kenyér, cottage cheese, 4 sz. sonka, uborka
Uzsonna:
  • mini alma - itt úgy árulják, hogy fun size apple :)
  • 20 gr. keserűcsoki
Edzés után:
  • multivitamin pezsgőtabletta
  • fél adag protein vízzel
Vacsora:
  • én féle lucskos káposzta: csirkemellből főztem pörit, bele savanyú káposzta és kicsike rizs + natúr joghurt tejföl helyett
Utóvacsi:
  • ez még majd csak lesz: túrókrém egy kiskanálnyi málnás proteinnel és joghurttal elkeverve
És akkor az edzés:

I. 20/10 6 kör
  • helyben futás
  • guggolásban zár-nyit
  • mountin climber
  • jumping jack
  • ugrálós kitörés
  • indián szökkenés
II. 3 kör
  • 10 push up
  • 10 let me ups
  • 10 military press
  • 10 let me ins
És a végén hajlékonyságot fejlesztettem: híd, spárga, lábra hajlás stb. Ki gondolná, hogy ebbe is bele lehet izzadni? Pedig igen :)

Meg vagyok elégedve mára magammal. Megy ez, csak akarni kell!

No comments:

Post a Comment