Tuesday, 27 November 2012

Nov. 27. Legs and core + diéta 3. nap

Annyira nem diétás...minőség rossz, mennyiség se jó és még csak nem is jó időkben. Úgy volt, hogy a meeting max. másfél órás lesz, ehelyett lett 2 és fél, haza fele már kopogó szemekkel. Betértem az Aldiba, ahol vettem mogyorós keserűcsokit és ettem is belőle egy jó adagot. Itthon ebéd, de kevés volt, utána még egy kis ez + az...

Reggeli: 

  • 40 gr. zabkása, 1dl light szójatej, 1 kk. kakaópor
Tízórai:
  • 1 dl natúr joghurt egy banánnal és 2 ropikenyérrel - úgy gondoltam, hogy ezzel kibírom ebédig
  • mogyorós keserűcsoki
Ebéd:
  • desszertestányérnyi a tegnapi lucskos káposztából
Uzsonna:
  • alma
  • 5dkg sonka egy evőkanálnyi cottage cheesezel és még két kocka csoki
EDZÉS:

I. 50/10 5 kör
  • kitörés hátra váltott lábbal, lassan, koncentrálva -  7kilóval
  • csillagugrás ugrás nélkül, helyette lábujjhegyre állás - súly nélkül
  • egylábas felhúzás váltott lábbal - 7 kilóval
  • hyperextension
II. 2 kör
  • 20 hasprés
  • 20 russian twist
  • 20 páros láb emelés 
A végén pedig egyensúlyozási gyakorlatok: fejenállás falnál, 5x fel és le, fent kb. 20 mp-ig kitartva,le lassan ereszkedve - ez nem mindig sikerült... Utána mérlegállás: mindkét lábon, kezek oldalra nyújtva, amíg bírtam. És utoljára pedig fa póz, ezt is mindkét oldalra. Az egész volt 43 perc. Király volt. Szeretem az ilyen edzéseimet, amikor nincs ugrálás, mégis folyik rólam a viz :)

Edzés után:
  • fél grapefruit, fél adag protein vízzel
Vacsora:
  • 2 pár virsli kevés durumtésztával és sajttal - ezt kíván a magyar nemzet meg a brit is :). Egyébként az update módszerrel ellentétesen állítólag este érdemes tésztát enni, mert akkor nem zavarja meg az inzulint. Mindegy, valószínű hajnal 1-ig úgysem lesz alvás, így az én számításaim szerint még belefér.
Pénteken kezdek dolgozni, ma megkaptam az uniformist, nekem tetszik, senki másnak nem, de hát tehetek én róla, hogy jól áll a sapi?? I have a good hat-head :D Más információkkal nem szolgálhatok, tilos :D A délutánom eltelt egyhamar, mert még itthon is "dolgozni" kellett, meg tanulni, hogy tudjam az alapvető dolgokat kezdésre.

Az eső még mindig esik, de ma nem itthon alszok, így nem fog zavarni. 

2 comments:

  1. AZ inzulin érzékenység délben a legjobb, este megint romlik. Mértékkel viszont a lassan felszívódó simán... ma én is csokiztam, mostanában rajtam van ez a nasi kényszer :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért gondolom, hogy este még belefér, mert utána még majd csak 3 óra múlva lesz alvás, ha nem több. A csokiról le kell állnom, mert imádom a keserűcsokit, bármilyet, mentolosat, narancsosat, mandulásat, mogyorósat, de a simát is :) ha nincs, nem eszem, de ha előttem van, akkor nem tudom megállni :)

      Delete