Thursday, 29 November 2012

Nov. 29. Futás + diéta 5. nap

Sokkal-de-sokkal jobb nap, mert

  1. egy jó kis beszélgetés után nyugodtan feküdtem le aludni kedves karjaiban, mert tudtam, hogy minden rendben lesz
  2. reggelre fogytam 30 dekát
  3. jókat kajáltam
  4. futottam 6km-t
Reggeli:
  • zabkása 40gr zabból, 1dl szójatejjel és 1 kk. kakaóporral
Tízórai:
  • egy banán
Ebéd:
  • maradék zöldségleves
  • 120gr csirkemell kevés gombával, hagymával és egy evőkanál sűrített paradicsommal összepárolva, oregánóval és bazsalikommal fűszerezve, köretnek 25gr kuszkusz, grillezett cukkini és párolt zöldbab
EDZÉS:
  • 6km futás 40 perc alatt
Edzés után:
  • negyed grapefruit és fél adag protein vízzel
Vacsora:
  • omlett 1 tojásból és 2 fehérjéből pici gombával, 5dkg sonkával és 4 ropikenyér cottage cheesel megkenve
Utóvacsi (majd még később):
  • túrókrém
A futás nagyon jól esett, a kajcsik finomak voltak. 

Most pedig készülődés holnapra. Viszek ennivalót, mert ugye én "ott" nem eszek:) Kicsit izgulok, első nap, de tudom, hogy minden menni fog, mint a karikacsapás:)

No comments:

Post a Comment