Friday, 30 November 2012

Nov. 30. pihi + diéta 6. nap

Túl az első munkanapon. Nem mondom, elfáradtam. Fura volt 25 nap semmittevős-itthon ülős-seggnövesztés után újra dolgozni, de őszinte legyek? Élveztem :) Végre csináltam valamit. És hát persze, hogy előre raktak első nap, hogy mindenki lássa mit bénázok :) A végére már egész jól belejöttem. A gond csak ugye az volt, hogy én "oda" amúgy nem járok, így fingom nem volt, hogy mi micsoda, kis méret, nagy méret, menü, kóla, csoki, ropi :) Viszont mindenki kedves és segítőkész, ez sokat jelent. Az egyik kollegina azt mondja ebéd szünetben: Oh, you're so tiny, that's not fair. És leült enni a kajáját, amit szerintem nem kell, hogy mondjam mi volt. Én meg elővettem a párolt csirkém meg a túrókrémem :) Yeah, it's not fair. Basszus, mintha én így születtem volna. Na mindegy.
Reggel újabb 30 dekával mutatott kevesebbet a mérleg,így 6 nap alatt fogytam 60 dekát, ami átlagba napi 10. Not bad, not bad at all.
És akkor a mai nap:

Reggeli:

  • zabkása: 50gr. zab, 1dl szójatej, fahéj
Tízórai:
  • elfelejtettem, pedig vittem magammal a banánt, hogy majd meló előtt bekapom
Ebéd:
  • a tegnapi: párolt csirkemell gombával, hagymával és sűrített paradicsommal, köretnek 25gr. kuszkusz, cukkini, zöldbab. Desszertnek túrókrém.
Uzsonna:
  • délelőttről megmaradt banán és egy alma (mind2 kicsike)
Vacsora:
  • omlett 2 tojásból gombával, hagymával, 5dkg sonkával, és 4 ropikenyér cottage chessel megkenve + 4 koktél paradicsom
Edzésnek pihinap.

Holnap szabadnapos leszek, máris :) Túl ne dolgozzam magam, mi? :D
 Futást tervezek fekvőkkel a végén. Vasárnapra meg marad legs+core.
 A hangom meg elment az egész napos kiabálásba: NEXT PLEASE! Hi, how are you? Can i help you? bameg.......:D

3 comments:

  1. It's not fair :P Vicces! Áááá....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja és a lényeget lefelejtettem. Mellé cola light, mert na :)Meg hogy gyaloglok munkába. 4km oda-vissza. Tiszta őrült vagyok, mi? :) meg szerencsés, mert van két lábam, amin tudok menni.....

      Delete