Thursday, 1 November 2012

Okt. 31. Szerda, 10. Hét, 66. nap

Betartottam, amit ígértem, pihenőnap lett. Helyette dolgoztam két helyen, este 11-kor végeztem....
A buszon láttam sok halloween-re beöltözött figurát, mókásak voltak:) Amit leszűrtem, hogy ez egy jó kifogás a csajoknak, hogy felöltözhessenek valami ribis cuccba. Szerintem rólam is azt hitték, hogy valami buliba tartok és zombinak öltöztem be:)
Ja, ez még napközben történt,mikor buszoztam  a másik helyre (mert persze, hogy a város másik végén van)akkor láttam ezt a nőszemélyt, aki benne van a Guiness rekordok könyvében is, mivel neki van a legtöbb piercingje....állítólag normális ....:) Itt él kedves városomban....cool:)
Én csak hátulról, a hajáról tudtam képet készíteni, az is megér egy misét. Szép, mint a szivárvány:):)

3 comments:

  1. Hú.... nem semmi nő! De Te normális cuccban voltál és azt hitték, zombi vagy? Mondjuk, el tudom róluk képzelni.... bezzeg, ha azt húztad volna, ami a profilképeden van :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neeem, nem hitték, hogy zombinak öltöztem, úgy írtam, hogy szerintem azt hitték,a szemem alatti karikák, a csapzott hajam...nem is ült le mellém senki :D

      Delete
  2. Láttuk ezt a nőt pénteken!!!!!! :))))))

    ReplyDelete