Monday, 12 November 2012

Történések

Kezdem a rosszal, hogy utána a jónak mindenki nagyon tudjon örülni:)

Péntek estére belázasodtam, és a nyakam jobb oldalán az összes nyirokcsomóm bedagadt, de olyan szinten, hogy nem bírtam nyelni egyáltalán. Nagyon megijedtem, mert februárban ugyanezekkel a tünetekkel kerültem kórházba, amit most kicsit sem akartam, azt meg pláne nem, hogy tűt szúrkáljanak a torkomba :( Szombaton doki, ahol nem mondtak semmi konkrétat, csak a kezembe adtak 56!!!!! szem antibiotikumot, hogy szedjem el egy hét alatt, aztán majd jobban leszek. Ma reggelre már bírtam inni meg enni is, bár még fájdalmas, de már kezd az erőm visszatérni.

És akkor a jó :)

 5 napja nem cigizek!!!!! Az e-cigit szívom, de az meg ugye nikotin mentes, így kárt nem teszek vele. Szerintem erre még egy darabig szükségem lesz, de hiszem, hogy egy idő után már ezt is el fogom hagyni.

Edzés nincs. Szerdán voltam futni + fekvőztem itthon, csütörtökön legs and core, azóta semmi.

Kaja csak egészséges, bár nagyon kevéske, talán már ma picit több, de legalább inni iszok.

Magánélet nagyon jó, sőt!!! :):):)

Ja, és hétfő óta csak egyszer sírtam, szombaton az orvosnál, de az is inkább csak egy kis önsajnálat, meg félelem a tűtől :)

Egy személy nagyon hiányzik és én is neki...beszéltünk azóta, de még szokatlan, hogy nincs körülöttem. Majd elmúlik ez is, mint a cigi utáni vágy :)

Nincs tv-m, de nem is hiányzik. A laptopomra le van töltve a Gilmore girls meg a Csengetett mylord, azokat nézem.

Netem már van, de ez korlátlan, mint eddig volt, így kevesebbet vagyok online, ami nem baj, helyette olvasok, tanulgatok :)

Ennyit mára, majd ha lesz valami változás, akkor jelentkezem!

Peace! :D


No comments:

Post a Comment