Wednesday, 5 December 2012

"Átmelegítő" leves :)

Nagyon hideg van errefele...Az a szabály, hogy a tenger télen fűt itt nem érvényes. Havas jég esik, sarki szél fúj. De ma volt szabadnapom, vásárolnom kellett, mert kifogytam a cottage cheese-ből és a zöldségeim is kezdtek fonnyadozni. Mire hazaértem teljes átfagytam, pedig jól felöltöztem. Gondoltam készítek egy fincsi levest, ami átmelegít, így legalább a nem túl friss zöldjeimet is megmentem a kukába dobástól.

Volt benne:
-1 pici fej hagyma
-2 kisebb cukkini
-kevés zöldbab
-3 koktél paradicsom
-gomba
-egy gerezd fokhagyma
-fűszerek: babérlevél, só, bors, köménymag, paprika

Mindent összedaraboltam, megfőztem, mellé egy szelet kedves által készített tk. kenyér. Nem is kell jobb ebéd:)
Nem turmixoltam össze, mert szerintem ez így szép :)

Még maradt kb. 2-3 adag. Ha meg nem eszem vacsorára :D

No comments:

Post a Comment