Monday, 10 December 2012

Dec. 10. Hétfő, ugrálás

A délelőttöt végig fetrengtem. Szegény Davenek viszont kelni kellett korán, a gyerekek ugyebár. Nem volt őszinte a mosolya, megértem, az enyém sem lett volna :) De milyen hiper-szuper barátnő vagyok? Felkeltem vele, készítettem neki kávét, meg multivitamin pezsgőtablettát, de amint kilépett az ajtón én már bújtam is vissza az ágyikómba :)
Délután már kicsit produktívabb voltam, főztem, mostam, takarítottam, de az edzéshez nem igazán fűlött a fogam. Pedig már átöltöztem edzős culába, de valahogy nem akart jönni az ihlet...de megembereltem magam, elég volt a lustálkodásból, meg a vasárnapi dőzsölés miatt is vezeklenem kellett, így  beállítottam a tabata timert 50/10-re, előkaptam az ugrálókötelem és lenyomtam 24 kört. Rohadtul elfáradtam a végére, de egy cseppet sem bántam meg, én már nyugodt szívvel megyek ma aludni, de előtte még eszek egy kis túrót, mert így lesz kerek a nap :)

2 comments:

  1. az igazi hősiesség a hétköznapokban rejlik! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor én tegnap egy igazi hős voltam :) Szurkolj, hogy ma is az legyek :):)

      Delete