Tuesday, 11 December 2012

Dec. 11. Kedd, Yogalosophy

Letöltöttem Mandy Ingber (Jennifer Anniston - tudjátok, a hülye ribanc- trénere) Yogalosophy videóját, ami pilates :) Ezt csináltam ma, 33 perc, meg üdvözöltem a napot is párszor :) Nem rossz, sőt.
Egyébként nincs jó kedvem. Munkahelyi problémák gyötörnek. A munkával nincs gondom, csinálni kell oszt kész, csak a emberek körülöttem. Én ehhez nem vagyok hozzászokva. Arra gondoltam, hogy esetleg én vagyok túl érzékeny, de egy másik nő, aki velem egy időben kezdett, ő is így gondolja. Ahogy ők mondják, egy néhány ember orra nagyon barna. Mi úgy mondjuk, hogy hosszú a nyelvük. De a lényeget mindenki érti,nemde? :) Próbálok nem stresszelni rajta, aztán majd lesz valami.
Egyébként minden rendben, nemsoká karácsony, hideg van, mint állat, én meg éhes vagyok, mint állat.

No comments:

Post a Comment