Wednesday, 12 December 2012

Dec. 12. Szerda, intervallozás és erősítés

I. 50/10 - 12 kör

  • ugrálókötél
II. 50/10 - 3 kör
  • low jack (guggolásban nyit-zár)
  • prisoner get up felugrással a végén
  • burpee
  • v-ups
III. Erősítés (könyves edzésterv szerint)
  • fekvőtámasz, lábak fent széken 8-6-8
  • military press 8-6-6
  • szűk fekvő 8-6-6
  • két szék között tolódzkodás 4-4-5
Elfáradtam? Elfáradtam. Jó volt? Jó volt. Éhes vagyok? Éhes vagyok. :)

Azon gondolkodtam, hogy ha a diétámat is csinálnám legalább 95%-osan ,akkor milyen testem lenne és mennyit bírnék? Mert így sincs rossz testem - a nagy átlaghoz képest legalábbis, elég sokat bírok -a nagy átlaghoz képest legalábbis, de a diétámat nem igazán sikerül mostanában tartani. Érzem, hogy ott vannak a szép kis izmok a "fedőréteg" alatt és rohadtul kíváncsi vagyok, hogy néznék ki, ha azt egyszer már végre lepucolnám magamról. Viszont attól meg félek, hogy akkor nagyon beesett lennék....Volt már kockás hasam és vékonyabb combom, de akkor felül úgy néztem ki, mint egy 10 éves és az arcom is nagyon beesett volt, nem állt jól. Most szebb az arcom, cickós is visszanőttek :):):) és energetikusabb is vagyok. De közbe meg tudom, hogy sokkal többet is ki tudnék hozni a testemből. De vajon megérné-e????

No comments:

Post a Comment