Saturday, 15 December 2012

Dec. 14. Péntek és 15. Szombat

Élvezem ezeket a rövid edzéseket, hamar megvan, belefér a napomba és hatásosak.

Péntek:

I. ugrálókötél

  • 50/10 - 12 kör
II. erősítés
  • húzódzkodás 5-5-5
  • let me ups 10-10-10
  • let me ins 10-10-10
  • towel curls 12-12-12
Szombat:

I. ugrálókötél
  • 50/10 - 12 kör
II. BR
  • jumping jack
  • prisoner get up (kedvencem :))
  • burpee
  • v-ups
Mára egyébként pihinap volt tervezve, mert reggel 5-ig dolgoztam és este 7-re megyek megint, de elég kipihentem ébredtem,így változtattam a dolgokon. Majd lesz még idő pihenőre is :)

Tegnap voltam egyébként Edinburghban délután, mert Dave-nek meetingje volt a környéken. Pont jókor, mert egy csomagom még a régi címemre érkezett. Érdekes volt újra a vendégházban lenni, mégha csak másfél órára is.........

No comments:

Post a Comment