Sunday, 16 December 2012

Dec. 16. Vasárnap, pihenés

A mai nap édes semmittevéssel telt. Na jó, nem egészen, mert megsütöttem a gyümölcsös muffint, vittem belőle Davenek és ha már arra jártam, akkor be is vásároltam. Vettem még pár leértékelt karácsonyi díszt, amit ki is raktam itthon és betértem a turiba is, ahol pedig 2 táskával lettem gazdagabb. Nem mintha nagy szükségem lett volna rájuk, de olyan szépek, hogy muszáj volt, hogy velem jöjjenek :)
Az első számú nyertes, tök vagesz :)

Ez egy kisebb fajta hátizsák, de azért lehet bele pakolni rendesen :)

Szintén mai szerzemények. Édik :)

A karácsonyfám. Ettől nagyobb nem is férne el a lakásban :)

Csillogós potpourri

Na szóval, mint látjátok, jól elvoltam magammal. De most jól esett a pihenés. Az elmúlt 6 nap edzettem minden nap, kellett ez a mai nap.


No comments:

Post a Comment