Monday, 17 December 2012

Dec. 17. Hétfő ugrálás + push és fogytam...

1 kilót. Amin meglepődtem. Kb. másfél hete nem álltam rá a mérlegre, kiakadtam rajta, meg amúgy is a francnak hisztérikázok, mikor xs-es rucikat hordok, nehogy már kövér legyek, nem? Na de ma reggel gondoltam csak megnézem, mi újság, de nem számítottam erre, mivel PMS is van és olyankor még több vagyok, de sebaj, még mindig jobb, mintha híztam volna. A diétámat nem igazán tartottam, persze azért arra ügyeltem, hogy ne toljak be mindent, meg lehetőleg jó kajákat egyek, de nem stresszeltem rajta egyáltalán, ha esetleg este még a túrómhoz joghurtot is kevertem. Arra gondolok, hogy az intervall edzések, az ugrálókötél és a munka együttes hatása ez :)

Azért nem bíztam el magam, sőőőőt, még jobban motivált lettem :)

I. 50/10 20 kör

  • ugrálókötél
II. erősítés
  • fekvőtámasz, lábak széken 8-6-6
  • military press 8-8-8
  • szűk fekvő 6-6-6
  • tolódzkodás két szék közt 6-5-6
Aktív nap, pedig ma is szabadnapos vagyok. És még oly sok dolgom van :)

No comments:

Post a Comment